onsdag 21 december 2016

Inför julen.



Hur är det? Stressar ni runt som yra höns inför julen eller tar ni det piano? Jag är känner mig lugn, har ev lite godis att göra, ska städa och imorgon tänkte jag åka och handla tidigt. Nån klapp som inte är fixad än och nån har inte kommit med posten men det ordnar sig.
Granen är inne, julkrubban framplockad, baket är överstökat. Jag jobbade sista dagen idag...låt julen komma! 





Mitt ödesträd blommar så smått.  


Amaryllisen fick jag av syster med familj när jag fyllde år.


Mina favoritprydnader....ängeln har J gjort, A har gjort stjärnan och "istappen" kommer från min morfars gran. 


Det var så fint över Runn en dag när  vi skulle åka hem....himlen riktigt brann.


1 kommentar:

Tomas Varg sa...

Ingen stress för min del. Jag har ingen att köpa några klappar till och jag jobbar hela julhelgen. Jättefina bilder från Runn. Fin gran ❤️😊