fredag 30 december 2016

Året som gick...2016



Året som gick....2016

Jag har ju gjort en ganska seriös summering av året dom sista åren. Så icke i år. Jag orkar inte lägga ned tid på det helt enkelt. Jag har lagt in några bilder och ni får lite text till :)





22 april åkte jag till England och var med på "svenskveckan" på The Arthur Findlay College. En upplevelse för livet, verkligen.  Jag åkte dit med tre personer som jag kände lite....  (Det finns en ordentlig redogörelse för det under flikarna för april och maj.)


....och åkte vidare ensam till Colechester, där jag upplevde staden, matade ekorrar i den fina parken och åkte till....


....The Beth Chatto Gardens. En helt underbar visningsträdgård som jag länge hade velat besöka. 



Semester hade vi såklart....bad, sol, läsning, nån tur till skogen osv. Jag och barnen åkte till Stenö havsbad i Söderhamn.


Den här lilla godningen flyttade hem till oss, så gosig och snäll. Men väldigt rädd i början. Nu är Franz en stor kille som fortfarande gärna är inne och gosar :)
Saknar bild på Hanna, Katla, Pysen och Elvis ser jag....men dom lever och har hälsan allihopa. :)



Lillstugan blev äntligen klar och mitt företag Andligt- Jordligt har tagit emot några kunder där. Jag genomförde även min första hemseans och har varit till några på hembesök.



Året har som vanligt bjudit på både bra och dåliga saker, jag har gått kurser, haft ont, varit i trädgården, vi har fyllt år osv osv osv....känner mig som en pappegoja....

Jag önskar er alla ett Gott Nytt År, må ni få det ni drömmer om!


2 kommentarer:

Tomas Varg sa...

Jag önskar dig detsamma. Tack för 2016 ❤️

Laila sa...

Vilket innehållsrikt år du haft! Hoppas att det nya också blir fyllt av upplevelser och framgångar!
Allt gott!/Laila