torsdag 30 april 2009

Mat på Marres.

Igår var jag till kiropraktorn och fick min höft tillknakad. Efteråt skulle jag och I ut och äta på Mariannes. Och naturligtvis så glömde jag mobilen i byxorna på jobbet. Men U (kiropraktorn)var så snäll och ringde upp I åt mig. Hon blev lite förvånad när han sa att jag var klar, men hon känner honom också :)
Väl på Marres så började vi med en ostpaj till förrätt, fortsatte med fläskfilè och potatisgratäng och avslutade med en supersmaskig cheesecake med hjortron. Mätta, men jag tror vi båda hade kunnat äta en till efterrätt!

Åh....irriterad. Barnen har varit asjobbiga hela eftermiddagen. Och så bestämde dom sig för att sova i en hög av sängkläder och gosedjur som dom hade stökat ihop i sitt rum. Och det fick dom om dom inte skulle krångla...men nu krånglar dom iallafall.
Hoppas på en fin och harmonisk dag imorgon istället.

Inga kommentarer: