onsdag 15 april 2009

Skor skor skor.

Idag har jag varit ledig, lämnade Amadeus hos mamma och pappa och tog med mig Johannes till BVC och hans 4-årskontroll. Knäppa knapp, trä pärlor, rita gubbe, gå balansgång, synkontroll osv. Allt gick bra, lite trams :)
Plockade upp mamma och Amadeus för vidare färd till Falun. In på Stadium, handlade walkingskor åt mig och gympa/springskor åt A. Nästa skoaffär hade ett par gympadojjor åt Johannes. Och ändå nästa hade gummistövlar åt A....och åt mig....så fiiina...men jag köpte inga :(
Träffade på syster med barn och åt korv med dom. In på Bengts Herrfrisering och fick A klippt av Peter. Tyvärr fick han "riktiga" kunder så vi får klippa J en annan gång. Tack för klippningen av ett barn iallafall!
Ett snabbt och komprimerat besök och vi fick med oss alla skor vi behövde. En punkt på "att göra listan" avklarad.
Sitter här och är lite olustig just nu. Såg på Det Okända om Borgvattnets spökprästgård... brukar inte bry mig men nu var det lite creepy faktiskt. Kanske är det för att P är på innebandy.
Nä lite Leila på landet istället, mer jordnära :)

Inga kommentarer: