torsdag 3 februari 2011

Fortfarande irriterad.


Fortfarande irriterad...dumma ungar. ( åååå neeeej, en mamma som skrev dumma ungar om sina egna barn!!!!, det fååår man väl inte??? ) Och dumma leverantörer av vårat material på jobbet och dumma resor.
Satt och tittade på Kanarieöarna nu...alltså...visa mig ett fint ställe med nära till stranden. Och inte det vanliga ihopgyttrade hotell på hotell på hotell.... finns det? Det finaste hittils ligger på Fuerteventura och dit vill jag inte igen..jäkla blåshål. Men...i brist på bröd äter man limpa. Vart åker man annars på vintern om man inte vill flyga i 10 timmar? Marocko? Känns ju nästan lika osäkert som Egypten.. En på FB föreslog ishotellet och det kanske är lika bra.
Tänk positivt, tänk positivt..... Ja, det kanske går att åka till Egypten i november..men fan vet om jag vill längre.

3 kommentarer:

Susanne sa...

Skira björkar och vitsippor.
Kram

Mysterylady sa...

Sina egna barn får man kalla dumma, men det får ingen annan göra vet du ;)

linnea-maria sa...

Ja det är skitjobbigt när de är oroliga och bara är irriterande. Jag tycker själv att det har blivit mycket lugnare här hemma nu och det går att prata med dem, jag behöver inte skrika och skälla längre (inte jämt i allafall) Det är skönt!! Styrkekramar /Therese