tisdag 28 juli 2009

Möbler och hjulingar.

En dag, jag minns inte vilken, så åkte vi och köpte en begagnad soffa som jag sett på Blocket. På samma resa köpte vi även ett vitt soffbord. Dagen efter såg jag en fåtölj som jag genast ringde på och P hämtade samma förmiddag. Så nu har jag dammsugit, tvättat med textiltvätt, dammsugit igen, torkat av osv. Ska lämna in kudd och dynöverdragen på kemtvätt.
Idag var Ammis och lekte med en kompis och vi hämtade honom med 4-hjulingarna. Åkte till Plankan och åt kebebtallrik innan vi åkte en sväng. Stannade till för ett kort stopp hos syrran, barnen hoppade lite studsmatta medans vi pratade. Åkte hemåt på skön slingrade skogsväg. Roligt att ha varsinn ATV att åka på. Synd att P skulle på innebandy. Hade varit en perfekt kväll för en fiskesväng med hjulingarna. Hoppas att regnandet ger sig och att vi får njuta av solen innan semestern är slut.

Inga kommentarer: