onsdag 20 februari 2013

Trött och slut...


Här har det inte hänt något särskilt... Jag är trött och omotiverad, orkar knappt med att jobba, så hemma blir det inget...nästan. Det känns som om jag har feber men bara lokalt över nacke/axlar/skuldror. Kanske har jag en inflammation men jag har tagit mina tabletter och tycker att det borde gå över. Och kanske borde jag vara hemma och vila men vad sjutton... Jag ska vara ledig två dagar nästa vecka, barnen har sportlov. Gud vad jag ska sporta...*ironi* Men jo, faktiskt så har vi en sak inplanerad men jag ropar inte hej förren jag har simmat över bassängen....;)

3 kommentarer:

Tomas Varg sa...

Men usch, det låter inget roligt! Jag kände lika förra veckan när jag avslutade Fb och allt det där. Bara piss just nu :( Hoppas det blir bättre när du får ledigt. KRAM

linnea-maria sa...

Det är skitskönt att bara vara hemma o slappa. Stackars Alfons han sover o sover. Hoppas du får lite tid över till att ha tråkigt (det är viktigt ;))

Queen of Kammebornia sa...

Stackars! Krya på dig!!!