söndag 7 februari 2016

Första matchen.



Det känns som att jag har massor av saker inbokade..möten på skolan för båda barnen, läkarbesök, kurser, resor osv. Vissa saker roligare än andra ;) Måste strukturera upp allt så jag inte glömmer något.
Nåväl... i fredags åkte jag och barnen in till stan, köpte glasögon och en ny klubba till Js innebandy, tittade lite snabbt på kläder till A men hittade inget som dög.
 Lördagen passerade obemärkt förbi...
 Idag har jag och A gjort tacopaj, han har hemkunskapsläxa, jag fanns till hands och han gjorde. Den blev god, plockade bort lite sånt vi absolut inte äter ;) Sen var det dags för Js första innebandymatch, han var lite pirrig i bilen. Men det gick så bra. Ja, dom förlorade matchen men det var det minst viktiga just idag. Han tyckte det var roligt och var nöjd efteråt :) Jag kände mig lite som ett UFO...känner inte igen hallen, vet inte hur det funkar osv. Tur det finns andra som hjälper mig ;)
Nu är det dags att plocka fram allt till imorgon.

Ni får en bild på två hungriga kaniner...fortfarande ingen riktig kamera.. och det var ju synd idag för vi såg en älg på vägen hem.


3 kommentarer:

Hemkära Hanna sa...

Sådana läxor tycker vi om!!!

Laila sa...

Du har fullt upp förstår jag. Själv är jag förkyld och tar det lugnt. Dassigt väder gör det lättare att krypa upp i soffan med en god bok.
Nyfikna kaniner!
Allt gott!/Laila

Tomas Varg sa...

Typiskt 71:or att ha resor inbokade. Vilka underbara läxor, sånna skulle man haft i skolan. Kaninbilden var rolig. :)