söndag 28 februari 2016

Blandad kompott.


I torsdags var jag iväg på lite andligt jobb, gick sådär, vi får se hur resultatet blir om ett tag. Sen träffade jag svärmor en stund och efter det var jag till min kusin och hämtade en bok. Snackade  lite innan jag åkte och handlade mat.
Fredagen minns jag inte riktigt....hände väl inget spännande kanske :)
Men på lördagen så åkte P och J på innebandymatch, jag och A hämtade upp pappa och åkte på dop. Syrrans N och hans L bjöd in till dop för lillskruttan i Högbo kyrka, det var en fin kyrka och en trevlig stund. Efter ceremonin åkte vi till Björksätra kyrka för fika, jättegott fika :)



Högbokyrka.


Inga bilder på huvudpersonerna då jag inte har frågat om lov men ni kan ju beundra dom tjusiga och goda tårtorna :)

Idag sken solen, P och J åkte ned till våran hockeyplan och jag och A tog en promenad med Hanna ned dit. Det var fullt med barn och en del vuxna som åkte skridskor. Pratade med några mammor innan vi begav oss hemåt. Återigen så åkte P och J på hockey, dom var iväg sist också, jag har städat lite och A har spelat. Nu på kvällen såg vi på Karate kid 2, barnen måste som sagt se några klassiker ibland :) Jag ska upp och jobba men barnen har sportlov, skönt för dom.


1 kommentar:

Tomas Varg sa...

Men Gud, dom där tårtorna hade jag kunnat trycka i mig. Ge mig. Vill ha