lördag 20 februari 2016

Bara lite ord...



Då har det gått en vecka igen...med växlande väder. Skitkallt en dag, på gränsen till plusgrader en dag och nu snöar det på snedden.
Vi har varit på kalas idag och när vi kom hem så gick jag ut med Hanna...kallt, vi vände rätt snabbt. Plockade med mig några stora sälgsly som dom fällt här utanför och gav till kaninerna. Just nu är tom dom inne i buren såg jag, då är det otrevligt ute. Jag rotar runt bland gamla sparade grejer och hittar lite allt möjligt men inte det jag tänkte mig. Undrar vart jag lagt sånt då?

På cirkeln i torsdags blev vi bara sju stycken, tråkigt när det är så sällan nu. Men vi som var där tränade på ordentligt. Utgick från samma grund och plockade först fram information om den vi jobbade med, sen tog vi in en guide och gav råd och sist tog vi in en andekontakt. Bra övning! Efter fikat så gav vi healing. Hade kunnat träna flera timmar till...




Vattnet lägger sig uppe på isen i dungen mellan oss och grannarna...ser lite läskigt ut.


1 kommentar:

Tomas Varg sa...

Ja skitkallt var ordet :(