torsdag 18 april 2013

Svanar.


Hej hej! Bara ett kort litet inlägg...Fyller man jämna år kan man få så här fina presenter...däck för hela ingången och returpapper från etiketter över hela gården. Jag var dit och fick lite fika för det var systers man som fyllde år. Grattis grattis!


En dag på promenaden kom det ett gäng svanar trumpetande över sjön och jag tänkte: flyg över mig istället så ska jag knäppa en bild. Och tror ni inte att tre av dom viker av, gör en sväng över mig och Hanna och sedan flyger efter dom andra igen!!! Men det gick så fort att jag inte han sikta eller zooma in dom, bara att riva fram mobilen och trycka av. :) Coolt! Tranorna däremot flög så nära skogen så det var ingen idé att ens försöka. Har jobbat idag och det har gått bra fast jag inte är fullt frisk än men nu får det vara nog med snörvel. Ha en bra dag!