tisdag 5 maj 2009

Bara funderar.

Hmm hmm.....
Var ska jag börja...har eg inget viktigt att säga.
Blev masserad på jobbet idag. Ont/skönt. Min korta rumpmuskel fick sig en rejäl omgång.
Har haft ont när jag har gått och det har kännts som om en muskel varit för kort. Känns bättre nu men axlarna ömmar än, hade visst lite "bös" där med. Vi pratade om vår kommande utredning med A, hon jobbar med lite sånt också. Vet inte riktigt vad jag känner inför nästa vecka. Bryr mig inte om ifall han får en diagnos eller inte. Jag vill mest ha konreta råd från någon som förstår hur han fungerar, inte från någon "hobbypsykolog". Så vi kan hjälpa och stötta på rätt sätt. Ett tag fungerade allt så bra att jag nästan glömde hur det kan vara. Men helgen var en påminnelse...mycket kryp och spring i benen, knuffar, gnäll och tjafs.
Tänker jag efter så är det nog lika för mig...det har varit bra men nu känner jag mig lätt irriterad på saker som jag inte bryr mig om annars. Kanske något kosmiskt? :)
Ja...vi får se vad som händer...

1 kommentar:

Johan sa...

Ville bara säga tack! Du är snäll!