onsdag 29 augusti 2012

Rensar och sorterar.


Jag är så trött....haft ont i nacken och dragits med huvudvärk idag. Maskinerna har krånglat och P har gjort illa ryggen, sträckt sig eller något. Hoppas verkligen han blir bra någorlunda snabbt, pappa ska ju flytta och vi behöver alla muskler :) Jag och syrran och barnen har varit hos pappa och gått igenom saker och kläder både idag och igår. Känns skönt att hinna gå igenom och sortera/kasta/spara lite innan själva flytten. Resten får vi sortera sen. Och det man själv plockar med sig....svårt att kasta vissa saker men jag får nog göra en rensning till när jag har tid och ork.
Imorgon börjar äntligen min "medial-kurs" igen. Längtar!
Och för er som ev undrar: Nej, ingen av dom andra katterna har kommit hem än :( Nu börjar vi verkligen längta efter Hicke och Kala..... Tur att Katla ligger i skåpet bredvid mig och spinner så gott i alla fall. 
Godnatt på er...




1 kommentar:

Tomas Varg sa...

Fina foton. Hoppas P är bättre i ryggen. KRAM