måndag 2 november 2015

Allhelgona...


Allhelgona, alla helgons dag, halloween...

J var på halloween-disco på fredagen, det hade varit bra och lite läskigt :) På lördagen kom min pappa och syrran med tjejerna hit och firade våran A som fyller år senare i veckan. Trevligt att träffas :) Allt för sällan nu för tiden när jag och syster inte jobbar ihop längre. På kvällen såg jag på Så mycket bättre och sen såg vi Cirkeln. Den var väl sådär...jag och A har läst böckerna och var väl inte nöjda med valet av skådespelare eller att dom tom hade uteslutit en karaktär helt.
Söndagen slappade vi fram till em då kom Ps syster och äldsta son för att fika lite :) Jag tittade på Allt för Sverige sen, tycker det är lite roligt.
Annars händer det inte så mycket....



P råkade köpa en till bil....


Ljus inne, ute och på gravarna.

1 kommentar:

Tomas Varg sa...

Gillar den bil som P köpte :)