lördag 6 augusti 2011

Blandat.


Dom sista dagarna av semestern rullar på....
I torsdags var jag med syrran och tjejerna till Höganäsbadet eller Sandhan som vi sa när vi var små. Det var trevligt och barnen träffade på kompisar och bekanta. Men A var lite otålig..han hade annat på gång. Hem och åt lunch sen skjutsade jag honom till C för övernattning. Första gången han sov över hos någon annan än släkten. P och J åkte ut och fiskade en stund och jag lallade runt i trädgården. Sen tittade vi på tv, läste och hade det bra.
Hämtade A runt 11.00 dagen efter och allt hade gått bra, dom hade somnat sent såklart :)



Höganäsbadet.

På fredagen åkte P fyrhjuling med en jobbar/hockeykompis och vi andra gjorde just ingenting. Jag fick ett ryck och städade i en gaderob. Kastade några fula gamla sneda tröjor och hittade några bortglömda bra tröjor :) Idag blev det handdukarnas tur. Hittade 13 stycken!!!!! vanliga små handdukar utan hängare som jag alltid bara blir irriterad på och kastar in igen. Tänker att jag ska fixa dom sen. Nu blev dom flesta förpassade till garaget som trasor.
Efter mat och dusch åkte vi till syrran för att fira hennes födelsedag, massa gott fika men vi hade bestämt att vi bara fick äta tre saker. Och det funkade bra. Vi tog en omväg till Boda och kollade på en packlåda med inbyggd sits till ATV. Barnen provsatt själva, ihop och med P , för att känna hur det kändes. Det såg bra ut....då kanske jag kan ha båda barnen på hjulingen. Det vore praktiskt.
Hmm...jag skulle ju lägga ut bilder på kattungarna tänkte jag.... får bli ett annat inlägg.

Inga kommentarer: