måndag 8 augusti 2011

Hunsen presenterar stolt:



Kalas kattungar!

Jag och barnen försökte titta efter vilket kön det var på kattungarna och jag tror vi lyckades. Det var väldigt svårt att få enskilda kort på dom, hade behöva haft P till hjälp. Dom såg ut som korvar framifrån allihopa. Vi får återkomma med bättre kort senare. Alla har fått arbetsnamn som ägarna naturligtvis ändrar på sedan.


Det här är Blixten, en liten kille.


Grålle, också en liten kille. Han vill hemskt gärna komma till Vika ;)

Den grå/vita i hörnet är en tjej, Rultan och den som jag skulle kunna tänka mig att behålla själv men det får vi se. Bredvid henne ligger Vitöra, en kille. Han vilar huvudet på den helsvart honan Björnen. Närmast kameran har vi Blixten igen.

Ryggen på Grålle och Blixten den linslusen.

Vitöra i hörnet, Rultan utanför och Björnen i mitten. Grålle med mera vitt i ansiktet och Blixtens tass.
Dåligt med bilder på Vitöra men jag valde fel bild och orkade inte ändra ;) Lovar att det kommer flera bilder när dom börjar röra på sig mera. Redan nu kravlar dom omkring i boet och har börjat intressera sig lite för oss. Vi borde bygga en avbalkning/inhägnad men P är så lat :)
Sååå....någon som såg intressant ut?

2 kommentarer:

Vida sa...

Ååå, allihopa men min gammelkatt skulle aldrig orka med en kattunge. Men de är ju sååå underbara. Hoppas du hittar fina hem till dem.

Kramen

Annica sa...

Ja, det hoppas vi med.... man kan ju inte behålla alla :)