fredag 22 juli 2011

Hundtrimmerklippning.


Dagarna rullar på....vi gör inget särskilt. Borde passa på att göra saker inne...men det är så tråkigt. Fast jag vet att jag ångrar mig sen när vädret blir bättre...varför gjorde jag inte det där förut? Typ. Ska försöka ta tag i det. Vi väntar mest på att Kala ska visa tecken på förlossning. Tycker magen har sjunkit något. Men hon letar ingen plats som hon vill bädda på, står mest vid dörren och jamar och vill ut. Vi har bestämt att hon får vara inne nu. Vill inte ha henne borta ett dygn eller så, höggravid. Ingen födsel ute tack.
Igår klippte Peder sig själv och barnen mest med hundtrimmern och lite med sax. Jag var inte så glad åt det med det blev faktiskt riktigt bra.


Nyklippta, inte så jättebra bild...


Ingen av dom ville ha sina raggarluggar kvar...jag tyckte dom var söta. Men P klippte dom kort.

Inga kommentarer: