tisdag 19 januari 2010

Vårlängtan.

Idag öppnade jag äntligen mitt nya nummer av Allt om Trädgård. Den har legat inplastad på köksbordet ett tag. Å...det är underbart att ha ett oläst nummer. Nya fina trädgårdar att inspireras av, härliga gröna blommande bilder. Jag vill ut och göra om hela trädgården. Fast... när det väl är dax så är det alltid något som sätter stopp för ens planer, för tungt, för dyrt osv. Men skit i det nu! Är det inte vår snart? Nog för att vintern har varit vacker på slutet men... Våren och försommaren...ljuvliga tid!

Annars så hostar jag och Johannes på som vanligt. Jag är inte ett dugg bättre, snarare sämre. Nu har det spridit sig till bihålorna. Men jag hoppas det inte blir för långdraget. Och jag hoppas att Amadeus kom ihåg att han ska åka buss hem idag igen. Han borde komma strax. Typ nu :)

Inga kommentarer: