söndag 28 december 2008

Åka bob.

Idag tog vi 4-hjulingen och vagnen upp i skogen för att åka bob i backarna där. Johannes frös redan när vi kom fram men han och jag åkte på en bob och Amadeus på den andra. Det gick såklart fortare för oss och nästa vända åkte J på hjulingen med pappa och jag åkte med A.
Sen ville ingen av dom åka mera, tråkmånsar. Peder åkte bob i sista skogsbacken hem och jag åkte från grannen och ner på stora vägen. Knäppte några kort men dom blev inte bra. Ni får se några på julklapparna i stället.


5 kommentarer:

Anonym sa...

ingen bild på köket!? jag vill oxå åka bob det är ju det roligaste som finns :) kram

Oss.... sa...

Jag kan åxå tänka mig att åka BOB!! Kanske borde träffas och ha en Bobåkar dag!! Grilla korv och umgås......

Anonym sa...

Jag vill också åka bob! :P

linnea-maria sa...

Vilka häftiga julklappar. såna där glasögon vill ju jag också ha!!!
Det var ju svinkallt idag! - 15 hemma då tyckte jag att det fick räcka. Dessutomhar jag haft fullt upp med att hålla fyr i vedspisen. Kram/linnea-maria

Anonym sa...

Ja Bobåkardag!! Jag är på! NÄR?!
Någon dag när det är lite varmare än idag dock :)