lördag 27 december 2008

Mellandagsrea.

Nöjd. Idag drog jag och syrran in på mellandagsrea till Falun. Jag ville hitta en vinterjacka. Och det gjorde jag, fast inte på rean men priset var ok ändå. Typ skidkläder, jacka och byxor i brunt med turkosa detaljer. Sen köpte jag en tunnare svart dunjacka också, inte lika stor och klumpig som min urgamla. Och såklart lite vanliga kläder till barnen, som också gick i brunt fast med ljusblått till. Vi fikade och pratade med en massa folk. När vi kom in var det väldigt lungt för att vara rea tyckte jag, sen ramlade det in mer och mer folk. Väldigt glad att jag hittade, provade och köpte innan det blev kö överallt.
Tack syster Yster för smakråd och sällskap!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Allt jag fick med mig var 300 värmeljus(räcker till ca sju tillfällen, ett rivjärn och en påse gott o blandade elektronikkomponenter från Kjell & Company. Men det var det sistnämnda jag var ute efter från början :)

Oss.... sa...

Jag har åxå investerat idag......två Hjälmar till Barnen.........inget till mig :-((
Kram kram och ha det bra!!