onsdag 17 december 2008

Magsjuka borde heta "jag vill dö sjuka"

Jag vill döööööö.....
Fan, jag hatar att må illa. Jag har fortsatt med toa springandet idag, inget kräkande dock. Har druckit högst två dl cola och lite vatten. Tänkte svälta ut den dumma sjukan. Men...ni som läser mina db på lunar kommer kanske i håg när jag och barnen hade nån magsjuka som inte gick över på två veckor? DET vill jag inte vara med om igen men...det här känns lika. Har mest hängt i fåtöljen och sett på Miami ink, drömhus och nån fånig julfilm. Sovit lite och är stel i kroppen som en planka. Enda fördelen med det här är att jag har gått ned i vikt....inte så konstigt :)
Jag är huuuuungrig. Provar med lite lite naturell yoghurt.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas du repar dig till julen.

linnea-maria sa...

Ja och du missade kakbuffen. Kanske bara bra då. Vi fick resterna i fika-holken + julchoklad så nu har man lite ångest...undrar om jag ska göra situps ikväll :)
Krya på dig!!! /linnea-maria

Anonym sa...

FYyyyy din stackare.... :( Hoppas verkligen att det här INTE blir samma...

Anonym sa...

Hur går det för dig ? Fortfarande lika risig? Krya på dig.