måndag 29 december 2008

Tränat!

Kallt! -15.6 i morse men det stoppade inte mig. I med motorvärmarkabeln, fixa lite, äta frukost och sen iväg. Var först till svärmors atelje där hon sydde upp mina nya vinterbyxor, lagade en ficka och sydde på en lapp på Amadeus overall. Sen åkte jag och tränade, första gången på lääänge. Det gick kanonbra! Helnöjd med min instats. Vidare till Plantagen där jag hittade några småsaker och en tavla till sovrummet. Sist men inte minst en sväng på Maxi för lite mat.
Nu ska jag se på tv. Anne på Grönkulla, fortsättningen.

2 kommentarer:

Oss.... sa...

Hurtigt av dig!! Själv börjar jag se Ljuset i Tunneln......snart så borde jag vara på G!!
Ha det bäst!!

linnea-maria sa...

Vad duktigt du är! Men det är ju så, nu när man är ledig så har man ju tid med det där. Jag måste göra färdigt collaget med vingarna vi får se vad det blir... Min drivkraft är lust och inspiration så jag har ingen aning om jag kommer göra fler. Jag försöker göra en till skalbagge nu men det verkar inte bli lika "bra" som den förra. Men jag ska scanna in målningarna och använda kopiorna också. Vem vet. Ha ett underbart nytt år kram/linnea-maria