måndag 15 december 2008

Sjukt barn, andra omgången.

Jaha, idag ringde Amadeus fröken L och sa att A bara frös och var likblek. Jag hämtade honom såklart och Johannes fick också hänga med hem. Tog tempen på A, 39.6 grader. Blir inte mycket jobbat för mig....Johannes ska ha luciafirande idag men nu tror jag vi struntar i det och jag tror att J bara blir glad. Han har sagt hela tiden att han inte vill vara med i luciatåget. Och A ska ha lucia i morgon men...det blir väl inte heller något kan jag tro. Trist.
Nu sitter barnen i soffan och ser på något skräp på Cartoon. Och jag då...städa badrum kanske? Eller slå in ett par julklappar....eller...bara slappa? :)

Amadeus somnade i soffan och Johannes bara bråkade och pratade högt runt honom. Han fick spela på datorn så det blev lite ro här. Jag och Hanna gick till postlådan, synd att jag inte kunde gå längre, skönt ute. Amadeus vaknade,hade 38.8 i feber nu, trots alvedon tidigare. Nu har Johannes somnat i fåtöljen. *suck* Jag kommer att få vara uppe lääänge ikväll. Själv har jag lätt huvudvärk och ont åt njurarna. Inte magsjuka på g va???

Och ja....man får gärna lämna en kommentar!! Kul att se vilka som är in och läser....

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas allt löser sig. Själv väntar jag å väntar......

Anonym sa...

har ni inte sjukat klart snart så man får se dig lite på jobbet före jul. ;)

Anonym sa...

Det är helt ok att länka

Anonym sa...

"Sjuka barn" är det så att du slipper slita på semesterdagarna men ändå får vara hemma ;P

Nejda, nu ska vi inte vara sånna.. Krya på er!